Följ Miljonlotteriet

Pressmeddelanden Visa alla 9 träffar

Vinsten tog Nicole till Kanarieöarna

Pressmeddelanden   •   Mar 15, 2018 13:48 CET

Nicole, 42, från Göteborg är en trogen kund hos Miljonlotteriet. Efter tolv år kom hennes vinst på 20.000 - på ett oväntat sätt. Vinsten användes till en resa till Kanarieöarna.

Maria skulle avsluta sin prenumeration – vann 100 000

Pressmeddelanden   •   Mar 08, 2018 11:07 CET

Maria, 42, från Kvänum är säkerligen väldigt glad över att hon inte avslutade sin prenumeration på Miljonlotteriet som hon tänkt. Under 2018 ska hon och familjen på dubbla resor för sin vinst på 100 000.

​​Marie ska upptäcka Västergötland för sin vinst

Pressmeddelanden   •   Feb 22, 2018 14:47 CET

En bra vinstplan, ett gott ändamål och enkelheten gjorde att Marie, 76, från Helsingborg blev prenumerant hos Miljonlotteriet. Efter dryga året kom vinsten som leder till en resa till Västergötland.

Ett Torslandaföretag som tar socialt ansvar

Pressmeddelanden   •   Jan 30, 2017 08:09 CET

​Vännplatsen Second Hand i Torslanda är ingen vanlig affär utan drivs som ett socialt företag under IOGT-NTO-rörelsens flagg, något som möjliggörs av överskottet från Miljonlotteriet. På Vännplatsen säljs allt som kan behövas samtidigt som det är en oas för människor som hamnat utanför samhället och behöver en väg tillbaka.